IT služby a riešenia
Rozšírené záruky pre Servery
Venujeme sa predaju a správe značkových serverov HPE (Hewlett Packard Enterprise), DELL a Lenovo.
Keďže tieto servery „bežia“ 24 hodín denne, 365 dní v roku, je vhodné pravidelne zakupovať pre ne rozšírenú záruku (carepack, podporu alebo support).
Keďže tieto servery „bežia“ 24 hodín denne, 365 dní v roku, je vhodné pravidelne zakupovať pre ne rozšírenú záruku (carepack, podporu alebo support).
Tým docielime dlhšiu životnosť či už servera, firewallu alebo routra, a hlavne garantovaný zásah priamo od výrobcu v prípade potreby.
Táto služba je veľmi dôležitá v prípade poruchy niektorého komponentu servera, routera alebo firewallu.
Výrobca sa zaväzuje, že do určitého času odstráni na vlastné náklady daný problém.
Každý výrobca používa rôzny názov pre tieto dodatočné služby.
Najčastejšie sa stretávame s nasledovnými názvami:
- HPE Carepack
- HPE Tech Care
- HPE Post Warranty Tech Care Basic alebo Essential alebo Critical
- DELL Post Standard Support Onsite Service
- DELL Onsite Service Next Business Day
- Lenovo Supports
- Alebo jednoducho rozšírená záruka alebo podpora
HPE Tech Care
HPE Tech Care je komplexná podpora pre produkty HPE, ktorá prekračuje bežnú záruku servera. Umožnuje prístup k najnovším firmwarom, kritickým aktualizáciam a know-how ohľadom serverov. Ponúka všeobecné technické poradenstvo, aby zákazníci mohli nielen zmierniť riziká, ale tak isto aj hľadať spôsoby ako pracovať efektívnejšie. Zákazníci HPE Tech Care môžu získať pomoc prostredníctvom rôznych kanálov, medzi ktoré patrí telefón, HPE fóra, automatické vytváranie incidentov a chat v reálnom čase.
HPE Tech Care ponúka tri základné servisné úrovne navrhnuté podľa prevádzkových požiadaviek zákazníkov:
- Critical
- Pokrytie 24x7 s 15 minútovou odozvou na incidenty so závažnosťou 1 (priame spojenie na produktového špecialistu)
- Garantovaná doba opravy do 6 hodín (6h call-to-repair)
- Outage management pre incidenty so závažnosťou 1
- Essential
- Pokrytie 24x7 s 15 minútovou odozvou na incidenty so závažnosťou 1 (priame spojenie na produktového špecialistu)
- Výjazd na miesto do 4 hodín (4h response)
- Basic
- Pokrytie 9x5 s 2 hodinovou odozvou (štandardná pracovná doba)
- Výjazd na miesto do ďalšieho pracovného dňa (NBD = Next Business Day)
Funkcie služby pre hardware obsahujú:
- Vzdálená diagnostika problému a podpora – Akonáhle zákazník zavolá a hovor je potvrdený spoločnosťou HPE, snaží sa HPE počas doby pokrytia hardvérový incident identifikovať a na diaľku spolu so zákazníkom incident kvalifikovať, napraviť a odstrániť. HPE môže pred výjazdom na miesto spustiť a vykonať vzdialené diagnostické testy. Ak sa zákazník rozhodne vymeniť chybné diely za náhradné diely poskytnuté spoločnosťou HPE, ktoré HPE vopred identifikovalo ako vhodné pre samostatnú opravu zákazníkom, poskytne spoločnosť HPE vzdialenú pomoc počas doby pokrytia služby súvisiace s touto výmenou dielov alebo inštaláciou firmvéru.
- On-site hardwarová podpora - U hardvérových incidentov, ktoré nie je možné podľa posúdenia HPE vyriešiť na diaľku, vyjde na miesto a poskytne technickú podporu autorizovaný zástupca HPE, ktorý uvedie tieto hardvérové produkty do prevádzkyschopného stavu. Okrem toho môže spoločnosť HPE pri poskytnutí technickej podpory na mieste nainštalovať aktualizácie firmvéru, ktorý zákazník nemôže sám inštalovať. Kritické aktualizácie firmvéru sú aktualizácie firmvéru, ktoré HPE divízia produktov odporúča k okamžitej inštalácii.
- Možnosti hardvérového zabezpečenia dát / Ponechanie poškodených médií (DMR) - U oprávnených produktov umožňuje HPE možnosť služby DMR, aby si zákazník ponechal chybný pevný disk alebo jednotku SSD/flash, ktorých sa nechce vzdať z dôvodu citlivých dát obsiahnutých na disku.
- Komplexné ponechanie poškodeného materiálu (CDMR) - Navyše k DMR možnosť CDMR umožňuje zákazníkovi ponechať aj ďalšie komponenty, ktoré spadajú do definície spoločnosti HPE ako komponenty určené na uchovanie dát, napr. pamäťové moduly. Možnosť CDMR sa týka všetkých oprávnených komponentov, na ktorých je možné uchovávať dáta v systéme.